Service Level Agreement

Zonder onderhoud biedt zelfs het beste beveiligingssysteem weinig zekerheid. Daarom biedt ARAS zogenoemde Service Level Agreements. Deze overeenkomsten houden in dat deskundigen van ARAS ervoor zorgen dat de systemen goed onderhouden worden en dat storingen zeer snel kunnen worden opgespoord en verholpen. Dit kan veelal op afstand, maar ook op locatie. Het basispakket begint bij eenmaal per jaar preventief onderhoud aan de software en een jaarlijkse software-update. Hier kunnen in overleg ook adviezen worden gegeven over geavanceerde trajecten, zoals bijvoorbeeld het updaten of uitfaseren van een bepaalde Windows-versie.

Ook is tijdens kantooruren een helpdesk beschikbaar. Bij het meest uitgebreide pakket biedt ARAS 24/7 ondersteuning en komen specialisten op locatie om de systemen regelmatig te controleren en te optimaliseren. Mocht buiten de garantie iets defect raken, dan zit zelfs vervangende hardware hierbij inbegrepen.

Bekijk brochure SLA video

Bekijk brochure SLA kaartproductie

Bekijk brochure SLA toegangscontrole