Service Level Agreement

Van een beveiligingssysteem moet u 24/7 op aan kunnen! Daarom levert ARAS Security alleen producten met een aantoonbare en beproefde kwaliteit. Toch kan ook bij de beste technologie een probleem optreden, dat snel opgelost moet worden. Ook dan staan wij klaar om u en uw klant de helpende hand te bieden. Want ARAS Security levert niet alleen topproducten, maar ook de ondersteuning die nodig is om die producten in topvorm te houden!

Daarom werken wij met Service Level Agreements. Wat houdt zo’n Service Level Agreement in? Uit ervaring weten wij dat er behoefte is aan verschillende niveaus van ondersteuning. Daarom bieden wij ook verschillende Service Level Agreements aan. Niveau 1 bevat jaarlijks gratis de laatste softwareversie van het systeem, een specialist van ARAS die preventief onderhoud op locatie uitvoert, en dat er tijdens kantooruren gratis telefonische ondersteuning wordt gegeven over gebruikersfuncties. Wie 24/7 telefonische ondersteuning wil, kan voor Level 2 kiezen. Level 3 biedt ook ondersteuning op locatie. Bij Level 4 zijn ook uren en reistijd inbegrepen en bij Level 5 wordt zelfs voor materiaal niets in rekening gebracht.

Uiteraard blijft de installateur het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker, maar als extra ondersteuning nodig is, staat ARAS Security voor u klaar. Dat biedt een zekerheid, die wij bij ARAS Security niet meer dan vanzelfsprekend vinden als het gaat om veiligheid.

Bekijk brochure SLA video

Bekijk brochure SLA kaartproductie

Bekijk brochure SLA toegangscontrole en inbraakdetectie