Reparatie

Om de reparatie goed in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u:

  • Het volledig ingevulde reparatieformulier bij te sluiten. Print hiervoor de mail uit die u ontvangt na het invullen van het onderstaande formulier.
  • indien u garantie claimt dient u een kopie van de aankoopnota bij te voegen.
  • Het product goed te verpakken.

U kunt de zending sturen naar het volgende adres:

ARAS Security B.V.
T.a.v. de afdeling logistiek
Thomas Edisonweg 8
5151 DJ DRUNEN
Nederland

Afhandelen reparaties
Na ontvangst van het defecte product ontvangt u vervolgens van ons een reparatiebevestiging met bijbehorend RMA nummer. Wij streven ernaar om uw reparatie met de grootste zorg en snelheid af te handelen. Indien de reparatie toch langer duurt dan 7 werkdagen, ontvangt u van ons uiteraard een statusupdate.

Reparaties buiten garantie
Indien een reparatie buiten de garantie valt, zullen wij u uiteraard altijd voorzien van een prijsopgave. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze logistieke afdeling op telefoonnummer: +31 416-320042 

Nb. In alle gevallen dat er geen defect wordt geconstateerd worden behandelingskosten a € 49,00 berekend.

Vul hier het formulier in om de RMA procedure te starten. 

Met dit formulier als begeleidend schrijven en de gevraagde kopie pakbon/factuur van ARAS kunt u de RMA opsturen.

Contactgegevens algemeen
Contactgegevens technisch
RMA

Indien uw product is voorzien van een (aangepast) wachtwoord, zou u dan het wachtwoord willen verwijderen of het wachtwoord aan ons kenbaar willen maken? Zodat de reparatie vlot behandeld kan worden.