Deze site werkt prettiger als u javascript aanzet.

RMA / reparatie

Aanbieden defecte producten

Voor het aanbieden van defecte producten ter reparatie is vooraf geen RMA nummer benodigd. Deze producten kunnen onaangekondigd aangeboden worden, na binnenkomst zullen zij worden voorzien van een RMA nummer wat aan u kenbaar gemaakt zal worden door middel van een reparatiebevestiging. Wel moet het artikel voorzien zijn van een duidelijke klachtomschrijving, degelijk verpakt zijn en indien garantie wordt geclaimd is er een kopie van de aankoopnota nodig. U dient zelf de producten naar onze vestiging in Drunen te zenden.

Adressering voor RMA/reparaties: 

  • ARAS Security B.V.
    T.a.v. de afdeling logistiek
    Thomas Edisonweg 8
    5151 DJ  DRUNEN 

Reparaties buiten garantie

Bij reparaties buiten garantie zal altijd een prijsopgave worden verstrekt. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze logistieke afdeling; 0416-320042.

In alle gevallen dat er geen defect wordt geconstateerd worden behandelingskosten a € 49,00 berekend. Klik hier voor meer informatie over reparatiekosten.

Afhandelen reparaties

Wij streven er naar om uw reparatie met de grootste zorg en snelheid af te handelen. Indien de reparatie toch langer duurt dan 7 werkdagen, ontvangt u van ons een statusupdate.

Heeft u het wachtwoord veranderd?

Indien uw product is voorzien van een wachtwoord, zou u dan dit wachtwoord willen verwijderen of ons dit vertellen zodat wij uw reparatie vlot kunnen behandelen?

Website design en ontwikkeling door Guidance, Database Publishing Specialist.