Deze site werkt prettiger als u javascript aanzet.

Waarom een Service Level Agreement?

Door een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten, blijft het hart
van uw systeem in optimale conditie en wordt de continuïteit van uw
systeem verhoogd. Een team van goed opgeleide Support Engineers
staat voor u klaar om u te ondersteunen waar en wanneer u maar wilt.

Telefonisch of op locatie

Het continuïteitsplan kent vijf verschillende SLA’s.
In het standaardpakket zijn de volgende onderdelen opgenomen:

  • Eén keer per jaar preventief onderhoud aan software om uw systeem up-to-date te houden.
  • Gratis helpdesk tijdens kantooruren voor al uw vragen.
  • Maximaal één keer per jaar een gratis software update.

Systeem verder optimaliseren

Tijdens het bezoek staat onze specialist volledig tot uw beschikking om uw systeem nog verder te optimaliseren.

Enkele voorbeelden waarvoor u een specialist kunt gebruiken zijn:

  • het laten controleren van de opname- en beeldinstellingen
  • logbestanden opschonen en controleren
  • uitleg van uitbreidingen en niet benutte functies in de software
Het pakket kan naar wens worden uitgebreid tot een volledig projectafhankelijk continuïteitsplan met een 24/7 ondersteuning vanuit ARAS Security.

 

 

Website design en ontwikkeling door Guidance, Database Publishing Specialist.